Merhabalar,
Uygulamaya göre doğuma son 25 gün kaldı. Cumartesi kontrole gittim, çatı muayenesi yapıldı. Biraz dar gibi görünüyor dedi doktor. Normal doğum olacak gibi görünüyordu ama bebek kilosu 3500 gr’dan fazla olursa sezaryene alalım, boşuna seni de bebeği de yormayalım dedi. Açıkçası doğum travması gibi şeyler de olsun istemediğim için doktorun önerisine göre hareket etmek istiyorum. Bebeğin kilosu şu an 2800 gr, bir ihtimal 3500 gr üstüne çıkabilir. Geçtiğimiz son 4 haftada 1 kilo almıştı çünkü 😊
%50 ihtimalle doğum her iki şekilde de olabilir gibi görünüyor yani. Hamilelik öncesinde de vajinismus tedavisi aldım. Doğuma da fiziksel ve psikolojik olarak kendimi hazırlamak istiyorum. Hava güzel oldukça yürümeye çalışıyorum. Önümüzdeki hafta perine masajına başlayacağım. Kegel yaparım diye düşündüm. Bunun dışında önerebileceğiniz şeyler nelerdir? 😊 Ya da şunu şöyle yaptım işe yaradı dediğiniz şeyler?