38+5 de zorunlu sezaryen olucam hem heyecanlı hemde korku doluyumm. İlk hamileliğim ve hiç bişey bilmiyorum 🥺 Cerrahpaşa da doğumum olucak ve kovid nedeniyle ziyaretçi yasak eşimi bile almayacaklarını söylediler 🥺 sezaryen süreci hakkında siz tecrübeli annelerden akıl almak istedim. Neler yapmalıyımm