Cerennnn5858 dün ben post arkadaşıma yorum yaptım silikti ben görüyordum ve var bence kan ver dedim bana göre böyleydi başkaları yazdı niye umutlandırıyorsun test bozuk bişey yok testte falan filan ki benim testime benziyordu ve hamileyim linçlemeye kalktılar akıllarınca bana da kuruma çizgisi demişlerdi yok bence negatif dediler ama vardı kanda da pozitif çıktı ben burda herkesi pozitif görmek istiyorum kimsenin hayalleri yıkılmasın istiyorum olumlu testken olumsuz konuşma çok yanlış bide negatif olanlara üzülmesin diye olumsuz bi cevap vermiyorum o postu geçiyorum ama çok olumsuz konuşanlar var gerçekten doğru söylüyorsunuz dalgaya alanlarda kırıcı oluyor ben buraya ilk geldiğimde aile ortamı sıcacık bi ortam demiştim ama burda bile kadın kadını çekemiyor çok üzücü