maya1 Sol meme ucunda inceden sızlama ve biraz hassasiyet var gebelik belirtisi denebilir mi? (Adetime 6 gün kaldı, normalde meme ağrısı veya sızlama hiç yaşamam)
Hnd3535 maya1 benimde kaç gündür sızlıyordu. Sanki böyle yukardan uçlarına bişeyler akıyırmus gibi hissediyordum. Henüz test yapamdım
Pemberuya maya1 Evet benimki çok sızlıyodu sonra kahverengi leke geldi nokta nokta şeklinde ama hiç ihtimal vermemiştim meğer bebiş varmış 🙈🧜 Rabbim gönlünüze göre versin ☺️
kdeveci maya1 benimde sol göğüs ucum elleyince acı hissi veriyor normalde reglden 1 hafta önce başlar göğüs ağrım ama suan sadece o acı var ve regl gecikileli 2.günüm