Zeynepkaman Hamilelikte hiç b12 vitamini iğnesi Oldunuz mu ? Sakıncası var mı? İlle de yapılması gerekli mi ?
Fkug Zeynepkaman benimde b 12 eksik cıktı ve trioidlerim düşük cıktı kadın dogum doktorum b12 içşn iğne yazdı triod için hap yazdı ben dahiliyeye gittim ce dahiliye doktoru uzman doktordu hamilelere igne kesinlikle yasak dedi vurunma dedi ben igneden 2 tane vurunmustum hemen bıraktım
Villanelle Ben oldum, bi tahlilde 60 çıkınca b12 norogrizovim diye bir iğne verdi doktorum. Haftada bir vuruldum, 4 doz şeklinde. Diğer kontrolde 1500 falandı B12
sunaolmez Şuan kullanıyorum ben bekarkende vardı B12 eksikliği iğne verdi her gün kullandım bebeğimin hareketleri çok fazla arttı iyikide kullandım diyorum şimdide haftada bir vuruluyorum tekrar tahlil yapıp bakicaklar
Zeynepkaman sunaolmez kaç haftalıksın canım . Benim normalde b12 eksikliğim yok 22 haftamdayım yeni olmuş
Minigin_annesi0 Ben oldum haftada bir 5 tane verdi sonrasında bidaha verdi ama onu bitiremedim gitmedim vurunmaya. Faydasını gördüm saçlarım dökülürdü iğneden sonra durdu
Lulikli Zeynepkaman doktorunuz verdiyse tabiki yapılması gerekir. Benim de düşmüştü doktorum verdi 5 gün yaptırdım hiç de aklımda soru işareti oluşmadı
Doga_deniz Zeynepkaman Arkadaşlar yaptırmış ama ben yapılmıyo diye biliyorum üç dört doktora sordum hepsi yaptırma dedi b12 si yüksek vitamın önerdiler öyle dengelendi benim de alt sınırın hemen altındaydı şu an normal
Kelebek1626 Ben dil altı sprey kullandım doktorum iğne ilaç vermek ismedi değerlerim iki katına çıktı 103 tü 260 felan şu an
Mltmsncn Zeynepkaman bende eksiklik var diye 5 ay 5 doz şeklinde oldum. Dodex kullandım. Bir zararı olmadı cok sükür.
Birgul Zeynepkaman ben olmuştum, çok düşüktü B12 ondan dolayı oldum. Bi sakıncası olsa doktor vermezdi diye düşünüyorum bebeğim sağlıkla doğdu bi sıkıntı yaşamadık☺️
Cigdemm1 Zeynepkaman şuan kullanıyorum bende hatta bugün haftada 1 olanın sonuncusunu kullandım 6. Haftamda doktor vermişti değerim düşüktü