Zeynepkaman
Benim de tiroitler sorun olmaya başladı malesef. 🤧 16.haftamda 2 küsürlerde birşeydi. Çok önemsemedim. 20.hafta da değerim 4leri gördü. 24.haftamdayım 5leri de gördüm 🙈🤭 Doktor sen neden geciktin bu kadar dedi bir güzel azarladı. Ertelememek gerektirmiş bebek için sıkıntı olabiliyormuş malesef 😟 İlaç kullanmaya başladım (25mg) inşallah düşer 🤲