Pemberuya Kızlar sürekli canm patatesli şeyler yemek istiyor yani normalde pek bişey yiyemiyorum ama her neyse bu sıkıntı olur mu ilerde hani şeker vs yönünden şimdi de Gelin evini izliyorum patatesli börek gördüm kendimden geçtim 😂😂
yavrularimm Pemberuya canim ben ioinci gebeliyimde her gun haslanmsi patates yedim ama nas yedikce yiyesim geliyordum cik sukur sikinti olmadi
Smyye1B Pemberuya Bende senin gibiyim 3 öğün olsa hayır demem 26.cı haftadayım şeker ölçümü yaptırdık sıkıntı çıkmadı devam yemeye 😅
Villanelle Patates yemekle gebelik şekeri oluşmaz, gebelik şekerin varsa eğer patates yemek zararlıdır
Pemberuya yavrularimm ay bende ölüyorum ya patates diye😂 ilk zamanlarda ekşi yedim hep. Acaba cinsiyet neydi 😊
yavrularimm Pemberuya ikincide hep tatali yedim kiz ilkinde eksi yedim erkek simdi ik8sindede yiyorum kiz ama bende sana tavsiye cok eksi yeme bebeye zara ben ilk gebelikde yedim dogumdan sonra oglumu kuveze alindi fazla eksi yedimgimde dolayyi
Yeniesyenianne Bende de gebelikten önce hiç böyle bir şey yoktu ama canım özellikle patates kızartması çekiyor sürekli neden acaba 😁😁
yavrularimm Pemberuya rica ederim canim o kadar kotu bir duyqu ki allah kimseye yasatmasin her kesin bebebyi yaninda benimki kuvezde terke silmis gibi hiss ediyorsun
yavrularimm Pemberuya amin canim cumlemizkine insallah sende sagsalim kavusursun bebeyine ama yine soyleyim dikat et eksiye
Pemberuya yavrularimm peki şeyi merak ettim acaba doktor mu ekşi yemeden dolayı küvezde kaldığını söyledi
Pemberuya Kaahvelii yaa öyle mi dersin🙈😀 ben hep kız hissediyorum nedense ama hayırlısı olsun tabiki😍😀