Arkadaşlar hani elinize veya parmağınıza bastırıp çektiğinizde beyaz olur ya aynı öyle bi leke var belinde çok hafif morlukta var sizce neden olabilir internetten baktım normal falan diyolar ama anlamadım yarın kontrole götürücem o sırada göstericemde gidene kadar acaba bilgisi olan yazabilir mi