damla-6992 Kızlar merhaba 16+3 üz. Ikili testim riskli çıkmıştı kanamam olduğu için doktorum riskli çıkabilir demişti. Uçlu test yaptırdım sonuçlarım cıkmış. Bilen varsa yorumlayabilir mi rica etsem. Afp 34.5 Beta hcg 24984 E3 0.87
Doga_deniz damla-6992 Böyle şeyleri burda sormak yerine doktorunuza danışsanız daha sağlıklı olmaz mı? Şimdi bilmeyen bildiğini sanan biri çok riskli dese doktora gidene kadar gününüz zehir olur bence doktordan başkasına sormayın bu tarz şeyleri
Yildizparlak Ormanmeyveli arkadaşım.size bir resim atsam.keseye göre ne tahmin ettiğini yazar mısın https://resimyukle.io/r/7Bmccn047X
Yildizparlak Ormanmeyveli internette.bebek sağa yerlesirse erkek sola yerlesirse kız diyor gerçi sağ kız demişsiniz ama sağa yerleşip oğlu olanda olmuş benim hiç hamilelik belirtim yok ondan erkek diyor bir çok insan bende erkek hissediyorum hep ama.hayirlisi sağlıklı olsun önce de
damla-6992 Ormanmeyveli E nabizdan hepsine normal değer diye yazıyor ama bilemedim ikili testimde biyokimyasal risk 126 çıkmıştı tedirgin oldum sağlık ocağına gidiyorum 😊