kubra44 eğitim ve araştırma hastanesinde Ocak ayında doğum yaptım normal doğum ve çoook memnun kaldım ebeler çok iyidi doktor önemli degil ki nöbetçi kimse o gelivek doktor sadece bir kaç kez geliyo bide doğuma geliyo önemli olan ebeler ve o hastane de ki her ebe çook iyi çok samimi iyiler iyiki oraya gittim Allah karşıma öyle iyi ebeler çıkardı doğum zor insan destek arıyo o anda hepsi çok ilgilendi