Yarın 13 haftalık oluyoruz. Ya benim mide problemim bitmiyor :((( midem dışında çok çok iyi hissediyorum kendimi çarşamba günü ikili tarama testimiz var inşallah güzel haberler alırız.
Sizin nasıl geçiyor? Cinsiyeti merak ediyoruz sormadık doktorumuza ama ikili taramada sormayı düşünüyorum 😂