Nurcin Başarı hastanesine gidiyorum canım doktorum Jalal Raoufi bey o kadar memnunumki cok ilgili cok detaycı risklerimden dolayı haftalık gorusuyoruz hic memnun kalmadigim zaman olmadı esim her muayeneye benim ile giriyor hatta nst odasına bile giriyor tel numarasını veriyor ve her zaman kısa sure icinde donus yapiyor hatta bir kere bebegimin harketlerini hissetmedim gittim nst istedi begenmedi nst yi yemek tatlı yiyip oyle girmemi istedi mesai saati bitmesine ragmen 2.nstmi gormeden gitmedi 😊