d1e2n3i4z5 benm ilk gebeliğim de haftasını hatırlamıyorum ama doktor erkek e benziyor demişti, tabi ben ilk bebek olmasına rağmen içimden hep erkek geçiyordu öyle hissediyordum kendimi kaptırmistm🥴. Sonra kızım olacağını kesinleşti, ben yine diyorum ama ben erkek bebek gibi hissediyorum 😄 kızım oldu. ikinci gebeligim de ,cinsiyet 16 haftada veya kesin öğrenirim dediğim detaylı ultrason bıraktım. Kafama yerleşmiş işte erkek olsun diye, benim hep beklenti oldu, ikinci kızımda olacak. Şu ana düşünüyorum iki kız çocuk daha iyi anlaşacak. Hayırlısı sağlıklı istemek en doğrusu. Ama insan kafasından düşündüğü olmadığı vakit biraz durgunluk yaşıyor. Kendini kaptırmayacak veya alıştırmayacaksin belki de🤔