Baharmasal61 Bebeğimde gelişim geriliği oldugu için 2 gun sonra sezeryanla alacaklar sütüm gelir mi tavisyeniz varmı? Başına gelen var mı?
Feyza-nur Baharmasal61 gelir tabide hiç sıkıntı etme başlarda gelmeye bilir ama vargecme bol bol emzir bebek almasada göğsünü emzir bir kere cekse bile süt kanallarını uyaracak zamanla sütün gelecektir
Rjn21 Baharmasal61 aynı şeyi yaşadım normal doğumla 3.günde geldi sütüm, elektrikli göğüs pompası etkili olmuştu tavsiye ederim
ZenKen Baharmasal61 kesinlikle gelir, eltim 6 aylıkken bebeğini kaybetti, sezeryan ile alındı. Hiç aklımızda olmayan bişi oldu, süt doldu göğüsleri aynı gün, sütü sağmak zorunda kaldık, doğum yapmış gibi göğüsleri süt doldu
SutlacimiYedimmiBen Baharmasal61 kaç haftaliksin bnde 35te doğurmuştum hemen gelmisti sütüm normal doğum yapmistim