Fhryhsn aynısı bende de var. Hatta ağrı böyle ya regli öncesi ağrı gibi ya da reglinin ikinci üçüncü gün ağrısı gibi ( çok yoğun dayanılmayacak bir ağrı değil ama huzursuz eder gibi) bu ağrılar basladigindan beri de bebeğin hareketleri azaldı gibi. Eskisi gibi kuvvetli vurmuyor