Yarın 39+6 olacağım bugün kontrole gttim doktorum rahim agzin 4 buçuk cm kapalı bebeği. Suyu da var daha başı yerlesmemis dedi ben suni sancıyla iki gün sonra doğuracaktım kendim isteyp suni sancı sana çok çektirir bu durumda çekersin çekersin en son sezeryan olursun dedi bnde yarın için gün aldım sezeryana acaba erken mi hareket ettim