Mucizebb Son adete gore 5 +2 haftlik hamielyim ama bu gnki kontrolde bebekte yok kesede yeni yeni olusuyor dedi progestn ve. Vitamin ilaçları verdi haftya tekrar gl dedi doktr bu zamana kadr kesede bebekte olmasi lazim degilmiydi acba
Nskyhn Mucizebb hayır bebek sonra gözüküyor. Mesela ben 7.haftada kalp duydum doktor dedi ki bebek daha gözükmez ama kalbi duyulur
Srdm Mucizebb adete göre benimde 5+1 ama kese 4+5 günlük birde doktor karnımdan baktı benim alttan muayene yapmadı kese göründü sadece gayet sağlıklı şu an için dedi
Nese86 Nskyhn Bebek gozukmeden kalp duyulmaz ki onun kalbin üstüne ultrason aletini koyup öyle dinleniyor bebegin kalbi ben kaç defa gördüm sordumda doktora hayret.
Mucizebb Nskyhn ama kesenin tam olark goxukmesi norml degilmi. Kese dha yeni yeni olusuyor kanda 4. 5gn once fln vermistim degerim 5 haftlik gozukuyordu
dlrterzioglu Bende senin gibiyken gitmiştim, beslenme ve gebelik kesesi oluşmuştu bebek daha gözükmüyordu… Çok normal canını sıkma 😊 Bir iki haftaya kalp atışlarını duyarsın inşaAllah 🌼
Mucizebb csmaknc bn aslinda gec gidecktm ama karnm cok kotu agriyordu ve sirtim. Bi nevi onun icn gitim. Progestn ve basla vitamn ilaci verdi haftya yine gidecgim
Nskyhn Nese86 öyle değil. Doktorun demek istediği bebek nokta kadar çok küçük gözükmez. Onu herkes biliyor herhalde bebek olmadan kalbi olmayacağını 😂
csmaknc Mucizebb ağrılar normal canım bundan sonra hep bel ağrısı karın ağrısı olcak Sağlıkla kucağına al inşallah 🙂
hunilimom Mucizebb verdiğiniz kan İLE hafta belirlenmez son adet tarihine göre belirlenir.benim 6. Hafta da kese 7. Haftada benek be kalp atışını duydum yanı bebek görünmeye bilir
csmaknc Mucizebb herkeste kusma olmuyor kuzum bende aşırı baş dönmesi vardı kokular feci geliyordu ama hamileliğimin 19. Haftası olduğu halde hiç kusmadım