Merhaba. Herkes doktorunu, doğum yapacağı hastaneyi, memnuniyetinini, memnuniyetsizliğini,
doğum ücretini, muayene ücretini yazarsa çok faydalı bir bilgilendirme olur hepimiz için 🍁
Ben şu an 16+2 haftadayım, erkek bekliyorum
Sanko’da Doç.Dr.Ali İrfan Yücel’e gidiyorum muayene ücreti 210₺
Dr.Melek Ekici’ye gittim 500₺
Liv Hospitalde Dr.Eda Deniz Atkın’a gittim 150₺-190₺ arası bir şeydi tam hatırlayamadım .