Arkadaşlar önemsiz gibi bir soru ama emin olamıyorum gebe olduğum için.
Kutusu açılmış barilla lazanyam vardı buzdolabı poşetine koymuştum kilere.Açtıktan sonra bozuluyor mu?Yoksa makarna gibi aylarca kalır mı?
2 3 ay oldu sanırım açalı kutusunu ,ne yapsam bilemedim sizce kullanılır mı?