Çok sevdiğim birinin kızının doğum günü. 1 yaşına girecek.
Ne beden biliyorum ne ayak no biliyorum. Tek bildiğim kilosu normalin içinde ama üst sınırda.
Hiç şansımı zorlamayıp iki yaşa göre mi hediye baksam?
Bir de eşim ayakkabı alma, ayaklar daha çabuk büyüyor, kıyafet al bence dedi.
Var mı fikriniz ya şaştım kaldım.