Hanımlar yarın suni sancı ile deneyeceğiz. Bebeğimin kafası 42 ile uyumlu ve kanala girmediği için ve kilosu 3800 4ü geçmemesi için 39+3te doğumu planladık. Çok stres yaptım suni sancıyla girmezse sezaryen olacak ve spinal düşünüyorum ama çok çok da korkuyorum. Genel anestezi olsam daha mı iyi? Gece uyuyamadım düşünmekten normal doğumu çok istemiştim hatta hep yürüyerek bebeğimle çıkmayı hayal etmiştim 😞😢