Papatyaytt şuan için herşey normal görünüyor son üç kontrolde nstye bağlanıyorum artık haftada bir gidiyorum 36.haftamda gittiğimde on gün içinde tekrar gittiğim için kontrol sayılıyordu haftaya gittiğimde acilden giriş yapacağım doktor öyle söyledi 38 oluyorum o zaman inşallah hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alırız bebişlerimizi