Ben normal olduğunu düşünüyorum. Hareket etmezse sıkıntı değil mi ? Bizde 31+4üz. Dün bitmek bilmedi hareketleri 😊 bazen sert bazen yumuşaktı benim ki kesin 50-60ı geçmiştir. Her zaman böyle olmuyor tabi. Gece çok uykum vardı yattım neredeyse 1 saat bekledim dursun da uyuyum diye 😄 Karnımın her yerinde gezindi sıpa kız 🥰