csmaknc Kızlar Temmuz sonu Ağustos başı doğumumuz yenidoğan çok kıyafetmiz var ama ondan sonrasında giymesi için uzun kollu çıtçıtlı badi falan almayı düşünüyorum evimiz çok sıcak oluyor çünkü 1-3 ay olanlar çok dar olduğunu okudum sizce 3-6 aylık mı alsam https://imgyukle.com/i/EW1MnH https://imgyukle.com/i/EW18Sj https://imgyukle.com/i/EW1e98 https://imgyukle.com/i/EW1lBo