Mevludetepe Kızlar benim aklimda hamile kalmadan önce Elzem Naz koymak vardı Ama şimdi kararsızim annem Eylül koy diyo kardeşim Nisa koy diyo sizce ne yapim onericeniz baska isimler varmi
_busra06 Mevludetepe bizde aynı konudan muzdarip iz canım 😂 kız bebeğe isim bulmak ne kadar zor ama beN" LEYAL"ismini çok seviyorum eşim de "İKRA"diyor bakalım daha önümüzde günler var elbet bulunur bişey olmazsa doğum da koyarız ismini artık 😂
ada58 Mevludetepe eylül hepsinden iyi canım nisa çok anlamsız bi isim düşünme ortalıkta çok var nisa.
hasretvarol Mevludetepe Naz bence güzel isim :) Boşverin anneyi kardeşi sizin içinizden ne geçiyorsa onu koyun
Zehragniken Mevludetepe Valla ben bekarken hep diyodum Bi kızım olursa zeynep koyucam diye. Kız olduğunu öğrendik direk ismi hazır 😄