Keremeral 10+2 bizim. Arkadaşımın önerisiyle gitmiştim, özellikle iletişim konusunda çok rahat bir doktor, gerçekçi de. Ben biraz evhamlıyım, doktorun rahat olması bu açıdan eşimin çok hoşuna gitti, benden daha çok memnun kaldı devam edelim diyor. Siz kaç haftalıksınız, memnun musunuz?