Deva bende mustafa kir a güvenmiyorum açıkçası, yenidoğan bakım unitesi kuvezi fln var mi orda bide çok pis hastane diyolar benim isyerimdekiler orası için arkadaşım da çiğdeme gidiyor şuan doğum zamanı değiştirrm büyük ihtimal diyor bilemedim ben doktorumdan memnunum çok şuan daha 20 haftadayım ama normal doğum planlıyoruz şimdilik sen kaçıncı haftadasın doğum ne kadar orda 1450 sezeryan de doğum da burda