Kızlar 1 kereliğine mahsus pamuk şekeri yemek zarar li mı
Esragocmen yüksek şekeriniz var herhalde yemeyin tabi. Yoksa ne zararı olabilir
Esragocmen ooo bn kaç kere yedim 😅 Allah’ıma şükür bişey olmadı şekeriniz varsa az tüketin
Ormanmeyveli şekerim yok canım eşim almış bende kararsiz kaldım
Melis2015 tamam canım teşekkür ederim