_busra06 Simsim60 bizimki de çok hareketli değil günde bir kaç kez hissediyorsan sorun yok bence 🥰 dert etme
minik4550 Ipekkarakus0 bakalım benim tam kapatıyor ilk gebeligimdede böyleydi ama o 24 haftada yukarı çıkmıştı bu hala aşağıda insallah çıkar 😊🥰
Emossk 23+6 ikinci kızım olduğu için bir rahatlık herşey varrr gibi iki tane takıma hallolur sanırım bir iki eksik var birer günlük iş gibi sadece bekliyorum sağlıkla gelsin diye