ayr081024 Kizlar sizlere birşey sorucam bende kan pıhtılaşmasi yok şeker hastasıyım birde troid doktorum bana cuma günü coraspirin 100 mg verdi neden verdiğini soramadım doktorum biraZ sert mizaçlı bunu icen varmı pıhtılaşma sorunu olmayanlarda inanın korka korka içiyorum
gamzosgamzos ayr081024 ilk gebeligimde gebelik tansiyonum oldugu icin bu gebeligimde 6.haftadan 34.haftaya kadar kullandım coraspin bir zararını gormedim cok şükür
iki_melek_annesi ayr081024 Hiç bir sorunum yok iki düşük olduğu için kullanıyorum hem iğne hem hap bebeğe kan dolaşımı kolay gelsin diye veriliyor genelde
Gamze__79 ayr081024 cabım Bende kullanıyorum kan pıhtılaşma testımde güzel çıkmıs tı 1.de bebebiğimin kalbi durdugu için kürtaj odkum
Tugceelanaz Ben 2 düşük yaptığım için verdi bana gebeliğimin başında . Ama hiç bir zaman pıhtılaşma var mı yok mu bakmadılar . Şuan 31 haftalık oldum, 34 haftada bırakmam gerekiyormuş
ayr081024 Tugceelanaz teşekkür ederim canım bende korktum hani neden olduğunu sormadım şuan 12 haftalık oldum ve hala lekelenmem var etkiler die korktum
ayr081024 gamzosgamzos sağol canım bende tansiyon yok pilesentam yanda duruyomus oyuzden lekelenme yasiorum azar azar bu kan sulandirici ya korktum hani bı zararı olur die
gamzosgamzos ayr081024 yok canım korkma bendede 4. aya kadar kanama alanı vardı o yuzden lekelenmem oluyordu lekelenmeye ragmen kesmedi hiç doktorum saglikla kavusalim hepimiz yavrularımıza inşaAllah 🙏
ayr081024 gamzosgamzos amin canım inşallah az önce peceteye çok az kan geldi inan korkarak yaşıyorum oğlumu 24 haftalik erken doğumla kaybettim inşallah rabbim bunu bana bağışlasın hiç bı anneye evlat acısı yasatmasin 🤲
gamzosgamzos ayr081024 başın sağolsun canım Rabbim birdaha aynı acı ile sınamasın benimde dedigim gibi 4 ayım hep leke ile gecti hatta arkadasımın pihti pihti kanaması oldu ona ragmen bebegi tutundu sizde atlatırsınız inşaAllah bu sureci 🙏
Gmz-aykt ayr081024 merhaba ben kan pıhtılaşmasina baktirmstm sadece bir gen de eğilim vardı genetik doktoru aspirin belki verebilir doktorun dedi sonra coraspirin verdi doktorm ilk hafta kullandim kanama yaptı bende lekelenme şeklinde direk bıraktırdı 4.aydayim hala kullanmıyorum önceden düşüğüm de var
ayr081024 Gmz-aykt ya bana tahlil yapilmadi verildi oyuzden tereddütle kaldım doktorumda çok sert mizaçlı hiç bı şekilde soru soramiyorum aspirini kullanmadan öncede lekelenme yasiodum benim pilesentam yanda olduğu için hala da ara ara lekem gelio 13 haftalık olmama rağmen
Gmz-aykt ayr081024 doktorunuz daha iyi bilir plesantadan dolayı vermiş olabilir ama terslese de sorun bence.Yani anlıyorum sizi ben de ters bı doktora denk gelmiştim bı kere ama bıraktım rahat olamıyorm kontrole gitmek istemiyorum öyle olunca😔