Kızlar sağ ve sol böbreğimde genişleme var 22 haftalık iken demişti biri 13 diğeri 22 üroloji ileri ki haftalara kadar dayanmaz dedi tel takılabilir dedi diğer üroloji de rahim genişlediği için böbrekler kendini korumaya almış dedi şu an bilmiyorum ne durumdalar 36 haftalığım kadın doğum doktoruna söylesem doğum falan yaptırır mı yani haftam iyi doğuma az kaldı ama rahmim biraz daha büyürse sıkıntı ne yapmam lazım?