ikramomm Hanımlar yaşayan var mı nasıl anlaşılıyor bazen uzandığımda etim geriliyor gibi batıyor böyle uzanarak bebeğe zarar vermiş olur muyuz 22 haftalığım merak ediyorum 🥰
KkubraOz ikramomm dün bi video izledim. Bebeğin eşi ayrılınca çok kanama oluyormuş. Belirli bi sebebi olmamakla birlikte tansiyonun yükselmesi de sebeb oluyormuş. Doktor o yüzden her gün tansiyon takibi yapılmalı diyordu