ayse3452 korkmayin, sanildigi kadar riskli bir islem degil, ben de devlet hastanesinde yaptirdim zaten riskli gebelik uzmanlari yapiyor islemi islemden hemen sonra kalkip eve gelmistim beklemeden eve gelince 2-3 gun dikkat edin yalnizca 10 dkdan fazla ayakta kalmamaya calisin. İnsallah guzel haberler alirsiniz🤲🏻