Mom545441 Senemcan yapmayın amaaa yanlardaki çizgilerin kuruma çizgisi olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz ben kötü bişey demedim gördüğümü söyledim kanda verirse inşallah net sonuç alır iyi akşamlar size
Senemcan Mom545441 ben size kötü bisey dediniz demedim yani sif bu yorumunuz için değil her test attana böyle yapıyorsunuz neyse beni ilgilendirmez sadece insanlari boş yere heveslendirmeyin yokken bile var deyip
Mom545441 Senemcan ben öyle bişey yapmıyorum kaç tane paylaşan var bugün gördüğüme var görmediğime yorum bile yapmadım dediğim gibi varkende yok diyen çok onu ne yapacağız
zedan1903 Mom545441 test adetten once hicbi sekilde dogruyu gostermez erken gebelik testi degil cunku var bence demek bu yuzden biraz yanlus yonlendirme olabilir
Mom545441 zedan1903 var demiyorum bakın dil ve anlatım varsa var bence ne demek bana göre var demek emin olması içinde kan vermesini söyledim netleşir diye ve diğer postumuzdan keşke erken gebelik testi yapsaydın diye de belirttim amaç ne şuan ? Sinirleniyorum artık ama böyle bozuk test olmaz ben negatif testlere asla var demiyorum onlara yorum yapmıyorum lütfen polemiğe girmek istemiyorum iyi akşamlar
Vicibici FatmaErdur ben hafif silik çizgi görüyorum ama 2 - 3 gün sonra testi tekrarlasanız daha iyi olabilir
zedan1903 Mom545441 bozuk diye bi sey demedim farkındaysanız sadece kullanimi disinda kullanmis bi seyde var bence demek bile hatadir sonucta bu test erken gebelik testi degil dogru cikmasi imkansiz adeti geçmemişken polemige girmedim duzgun bi sekilde soyledim sinirlenebilirsin bu benim problemim degil oglen oglen sizede iyi aksamlar
zedan1903 Mom545441 yazdigimi düzgünce okursaniz zaten niye var dediniz test bozuk vs demedim var bence demek yanlis yonlendirme olabilir dedim dil ve anlatim varsa anlarsiniz😊
Mom545441 zedan1903 bi çok kişiden duydum adet yaklaşmadan kaset test yapan bana kaç kişi burda erken test alma emin ol kaset testte bile çıkıyor ben öyle öğrendim diyen 2 sinin farkı yok diyen geçende aynısı oldu bakın bi kıza test bozuk dendi yok diyenlere tek tek hamileyim dedi ne oldu yani siz bence tepkinizin yanlış olduğunun farkına varın ben negatife negatif bile demem
Mom545441 zedan1903 bakın burda sadece silik çizgi gördüğünü belirten ben değilim üzerime oynuyorsunuz ben öyle hissettim 🙂 bu kişelere değilde neden bana diye sorar insan bence varsa görürsünüz mahcubiyetinizi de o kadar çok görmek isterdim ki neyse
Fasulyeninannesi1 Sevgili annelerimiz tartışma içeren yorumlar karşılıklı olarak silinmiştir. Lütfen yorum yaparken forum kurallarına uyalım, kelimelerimizi dikkatli seçelim ve tartışmaya gidebilecek yollardan kaçınalım. İyi forumlar dilerim ✨💜