Zehratay Fnen ayy bu harika olmuş gayette hesaplı bende mi bundan yapsam hala karar veremedim hediyelik basit magnet vs kenara atılacak birşey istemiyorum
Zehratay Fnen hangi satıcıdan aldınız rica etsem yazar mısınız eşim de çok beğendi kızıma yapayım bende
Villanelle Ben böyle kokulu sabunlar ve çikolata yaptırdım sadece. Kapı süsü ve isimli yastıklar da var ama onlar bagajda şimdi 😊 https://imgyukle.com/i/EW2bW6
Fnen Saaki sukulentleri trendyoldan aldım canım, süslemesini kendim tasarladım, sukulentlerin 45 tanesini 120₺ye aldım. Fon karton etiket ve ip aldım birde
Fnen Zehratay Sinefticaretten aldım aldıktan sonra canlı gösterişli olanları gönderir misiniz diye de rica ettim sağolsunlar gayet canlı olanlar geldi 🙏 https://ty.gl/edaasynehq
Ozge Denzk bunu ben yaptım. Artan iplerle de kapı süsünü yapacağım. Çikolatayı da artık doğuma yakın sipariş veririm.