elif987 Kızlar uyuz olduk eşimle bugun doktora gittim losyon verdi (kwellada). Aranızda kullanan varmı fatda sağladımı
HavvaKork elif987 biz kullandık ama onunla birlikte hergün banyo yaptık hergün kıyafetleri çarşafları yıkadım evi sirkeli suyla sildim süpürdüm çok çok dikkat etmen gerek demişti doktor. Bi hafta içinde geçti
Bamyacik elif987 annemler 1 yıldır uyuz ama ne yaptılarsa gecmedi o olayındaysa kullandılar ecz karışımda yaptı fayda etmedi bende bisey yok ama ne zmaan onlara gitsem aşırı kaşınıyorum psikolojik mi bilmiyorum
elif987 HavvaKork bana haftada bir kullan dedi canım onun harcinde diğer dedikleirnide söyledi en kısa zamanda atlatırız bizde İnşaAllah ☹️
elif987 Bamyacik ay ya cok geçmiş olsuuun. Psikolojiktir canım yoksa eve geldiğindede kasınırsn uyuz olsan