anneyim96 Kızlar merhaba 4+1 iken betam 1040 dı bugün 4+3 ün yani gene ikiye katladıysa 2 gün sonra doktor randevum var gene 2 ye katlarsa kese görünür mü yoksa hafta olarak erken miyim genelde 5 haftayı geçince görenler olmuş
yigitinannesiiiii anneyim96 3 bin üstünde gözüküyor ama kişiden kişiye görede değişiyor galiba 5. Haftanın ortalarında git istersen
edis22 anneyim96 valla net hatirlamiyorum betami. Ama betama gore 3 haftalikti sonra 4 haftalikken gittim kese gozuktu. 4+1 gunlukmus dedi dr. 7 dede kalp atisini duyduk
Cananyildiz anneyim96 beta hiç vermedim canım 4+4te test yaptm 4+5te gittim keseyi göründü doktorum keseyi gördüğümüz için gerek yok dedi