Ya3 Haftaya giren Annelerimiz neler yaşıyoruz bende ara ara kasık ağrım oluyor böyle geriliyor gibi 😌 sizde neler var 😍
Sacidenur Ya3 bulantınız oluyor mu peki benim de kasıkta ani kalkıp oturursam ağrı oluyor karnımın altında
Bebetooo1 Ya3 evet canım bende 10+1 banada sık sık giriyor mide bulantimda hapla duruyorum sabah aç karna prilam kullanıyorum akşama kadar gidiyor o bana acıkıncada çok midem bulanıyor yemek yiyince duzeliyorum bir an dogursam keşke 😁😁
Novaa Ya3 Ben dün 11. haftaya girdim ama 10. haftada özellikle gece yatarken ara ara kasık ağrım oluyordu. Bulantı hassasiyet hiç yaşamadım.
Ya3 Sacidenur oluyor özellikle de sabahları ilk kalktığım zamanlar ve aynı şekilde kasık ağırlarım özellikle gece yataeken 🙂
Sacidenur Bebetooo1 benim sadece acıkınca bulanıyor bir de hiç doymuyorum ha bire yeme ihtiyacım var oğlumda sabah bulantım çok olurdu kusardım da dün bakıldı çocuk iyi ama bulantı yok yani nedense
Bebetooo1 Sacidenur benim ilk hamileligim şu içsem o bile çıkıyordu ama hap sayesinde şuan sadece sabah kusuyorum sonra hap içiyorum rahatladım çok şükür