Leylasiva21 Canım benim gebeliğin basından beri cok yüksek miktarda çıkıyor protein kaçağım. Tansiyon takibini yap mutlaka. 30. Haftada hastaneye yattım bir hafta kadar, 34+5lere kadar geldik cok şükür, yakın zamanda bana da ciğer geliştirici iğne vurup suni sancıyla doğumu başlatacaklar. Ne kadar beklerse kârdır diye bekletiyorlar bekletebildikleri kadar. Haftan iyi korkma stres yapma, o daha büyük etken oluyor tansiyon vs yükselmesinde cünkü