Ozseee çok fena yaşamıştım dikiş acısı değilde baş çok fena koymuştu bana hhshs canım bol neskafe tüket sade kahve falan iç ben öyle yaptım bide kola sevmem nedense bir küçük şişe kola bitirdim ertesi günü kafamda hicbisey kalmamışti kafamı kaldırdıgim an zink diye giriyordu yattığımda bişey yoktu dediğim gibi kola geçirdi sanki