Berf123 çocuk odası olarak düşündügum bir odam vardı, beşik dolap ve halı almıştım. Bebeğimle ilk salona yerleştik, yatak odası ve en son odasına geçtik. Gaz sancısı bitti gece gündüz uyku saatleri belirli olduğu 5 ayda odasına geçtik, alışsın diye; alt değiştirme uyuma odasında oluyor. Salon büyük bu yüzden oyun alanı salon oldu. Odasına 6 ayı geçmeden gecmeyi hep planlıyordum, çünkü bebekler bulunduğu ortama alışıyor, iki üç yaşlarda hadi geç bu senin odan desen bence kabul etmeyecek🤔 bir yaş olana kadar hem uyku düzenine hem de odaya alıştırmak bence büyük avantaj 👍