Şuan oturduğum yere yeni taşındım önceden tetanoz aşılarını falan oldum orda buraya gelince kaydını sağlık ocağına aldırdım o günden beri arıyor hemşire müsait olunca gelcem dedim her gün arıyor. Gidince de tansiyon kilo ölçecekler ama hiç halim yok dışarı çıkmak bile istemiyorum neden ısrarla arıyorlar merak ediyorum 🤔