Tazeannee000 benim 31 haftada başıma gelmeyen kalmadı zaten iki defa düşük yaptim kan pıhtılaşmasi cikti her gün igne kullanıyorum. Aşırı kansızlık var iki haftada bir kan aliyorum serum gibi. Dalağım karaciğerim sisiyor böbreğim büyümüş. Bugün kontrole gittim protein kaçağı çıktı. Bı hafta tansiyonum ölçülecek ona göre ciğer geliştirici iğne yapmam gerekir mi diye bakılacak. Yani her kontrol de ayri bişi çıkıyor