gzm-35-35 Merhaba hanımlar transfer sürecindeyim ilaçsız doğal yolla rahim kalınlaşmasını bekledi doktorum şuan 10 mm gayet iyi dedi. Sizler kaç mm ile transfer oldunuz ve tutundu mu?
Aslaninannesi01 gzm-35-35 yumurta toplamadan 2 gün önce 8 mm di 3. Gün embriyosu transferi olmuştum muhtemelen 10 mm falandı çünkü istenen kalınlık bu
gzm-35-35 moom222 yaa çok mutlu oldum şuan :) rabbim kucağınıza almak nasip etsin inşallah Kaçıncı gün oldu peki transferiniz?
moom222 gzm-35-35 cnm bn embriyomu genetg gönderdim kromozom bozukluğu olmayan 100 de 💯 canlı olan 4AA embryo transfer oldum
Eylul10 gzm-35-35 adetimden 18 gün sonra yapıldı transferim. Benim opu kasımda gerçekleşmişti. Rahim dinlenmesini bekledik.
gzm-35-35 moom222 hımm anladım canım bakalım bugünkü kan sonuçlarından sonra belli olucak sanırım arıcam doktoru tekrar bakalım ne dicek
gzm-35-35 Aslaninannesi01 moom222 Kızlarr perşembe günü tranferim var belli oldu :) benim için dua edermisiniz güzel sonuçlarla sonuçlansın :)
moom222 gzm-35-35 Allah yar ve yardımcın olsun cnm sakin strs yapma sakin ol ayaklanmaya hemen kafanda kurma sakin bseyler rahat brak kendini ben öyle yaptım cnku