Anneyimmm banada doktor ınfeks verdi gecen hafta daha önceki tek kullanımlk monurol ile geçmedi bende kendi doktoruma çekinip soramadım prospektüsü okuyunca...baska doktora sordum belirli haftadan sonra kullanımda sorun olmuyormuş bebek gelişimini tamamladgı için asıl kullanılmaz ise enfeksiyon bebek için zararlıymıs ihmal etme kullan dedi...ben kullandıgımda 35 haftalıktım...bitirdim hatta ama hala enfeksiyon var 😫😞