Ben de bekleyeyim şurada 😬36+2’yim, 3,100gram - olmuşuz… Bizimki de 2 hafta önden gidiyor gelişimi ama henüz çatı muayenesi olmadım, sadece sürekli pozisyon değiştiriyor hala tam olarak girmedi kanala… Bir de bence çok fazla düşünmeyin, düşündükçe bebek de bunu hissediyor, 36 hafta boyunca hiçbir irademiz, müdahalemiz olmadan onu orada büyüttü Cenab-ı Hak, elbette zamanı geldiğinde çıkartmasını da bilir… bir de yurt dışında ters duran bebekleri çeviriyorlar bu çok normal maalesef bizim ülkemizde aman bir şey ters mi gidiyor hemen sezeryana modunda takılıyor doktorlar… Allah yardımcımız olsun ☺️