Herkese selamlar, 25 haftalık gebeyim ve son 1 aydır inanılmaz kötü günler geçirdim son birkaç gündür de stresin zirvesini gördüm.. bebeğimin hareketleri çok yavaşladı kalbi çok hızlı atarken sanki atışlar azaldı gibi geliyor.. bu durumu deneyimleyen var mı? Geçen hafta kontrole gittim gerçi ama bu hareketliliğin belli bir rutinde olmaması normal midir?