ozlemabdullah canım elbette eşlerimiz bizlere bu dönemimizde daha hassas davranmalı fakat fazla naz aşık usandırır diye de bi laf var. Sürekli karşı taraftan ilgi alaka beklemek bencillik olur. Annesine seni şikayet eder gibi konuşmasını şahsen yanlış buldum ama dönüp kendine hiç soruyo musun ben eşime karşı değiştim mi diye? Arada sırada kendimizi de sorgulamalıyız. Ya eşinin de canı bi şeye sıkıldıysa bugün?