momm12_ Kızlar kan sulandırıcı iğneye kaçıncı hafta başladınız bazı doktorlar gebe kalır kalmaz başlatıyor sizde nasıl oldu
Boniboncuk momm12_ bende kalp atışını duyunca başladı canım Ama normalde gebelıgı öğrenince başlanıyor sanırım
iki_melek_annesi momm12_ Normal hamileliği olan birine verilmiyor zaten benim iki düşüğüm vardı hamile kalınca tekrardan 6. Haftalıkken başlattı doktorum doğuma 9 gün kaldı hala devam ediyorum doğum yapacağım güne kadar kullanacakmışım ☺️
momm12_ Boniboncuk evet kimş doktor öneriyor benimki yazmadı gerek görmedi her doktorun stili farkli galiba
Yildizparlak momm12_ kan pıhtılaşma yüzünden 2 düşüğüm.var beta düzenli artmaya başlayınca hemen ecopirin ve oksapar iğne kullanmaya başladım.