Gonul_1 bende artık suni falan düşünmüyorum yeterki sağlıkla gelsin artık beklemek çok zor geliyo sürekli korku içindeyim bişi olcak die sürekli yalancı sancılarım var ama düzeni yok akşam oldumu kramplar griyo ama gündüz hiç bir şeyim yok bende çarşamba yada perşembe kontrole giderim diyodum ama suni içindemi gün veriyolar